Pénzvisszafizetési garancia
A PEPCO Pénzvisszafizetési garanciával nyugodtan vásárolhatsz nálunk, abban a tudatban, hogy ha bármely okból esetleg elégedetlen vagy a vásárolt termékkel, visszahozhatod azt az üzletbe és visszakapod a bizonylaton szereplő teljes árat.
Ehhez mi csupán annyit kérünk, hogy a vásárlást követő 30 napon belül hozd vissza a terméket érintetlen állapotban, a eredeti csomagolásban és cédulával, a bizonylattal együtt. Amennyiben így jársz el, mi a fizetéssel megegyező formában térítjük vissza a termék árát (készpénz visszatérítés, kártyás visszatérítés).
*Kérjük vedd figyelembe, hogy higiéniai okokból egyes, alább meghatározott személyes használatú termékek „nem cserélhetők”, így azokat nem alkalmazhatod a pénzvisszafizetési garanciát.
Pénzvisszafizetési garancia alá nem tartozó termékek:
- melltartók
- sportmelltartók
- bugyik
- női boxeralsó és alsóneműk
- tangák egydarabos kiszerelésben
- alsónemű szettek: trikó + alsó
- alsónadrág
- boxeralsók egydarabos kiszerelésben
- alsónemű szettek: Trikó + alsónadrág/boxeralsó
- Alapozók
- Púderek
- Szempillafestékek
- Szemhéjpúderek
- Rúzsok és szájfények
- Körömlakk
- Körömfények
Pénzvisszafizetési garancia alá tartozó fehérnemű termékek
- Pizsamák: szettek és külön árult felsők/alsók
- Hálóingek
- Köntösök
- Trikók
- Lány top
- Fürdőruhák, egyberészesek és bikinik
- Női és kisgyerek bodyk
- Lábmelegítők, leggingsek
- Zoknik, térdzoknik, pamut bokazokni
- Vastag és vékony harisnyanadrágok
- Háromdarabos lány alsónemű csomag
- Lány farsangi öltözetek
- Pizsamák: szettek és külön árult felsők/alsók
- Köntösök
- Trikók
- Fürdőnadrágok
- Kisgyerek bodyk
- Zoknik
- Fiú harisnyanadrág
- Háromdarabos fiú alsónemű csomag
- Fiú farsangi öltözetek
01
01
Készpénzvizzafizetési garancia menete
02
02
Bizonylat
03
03
Visszatérítés
GYIK
Pénzvisszafizetési garancia mindegyik üzletünkben elérhető. 30 nap áll rendelkezésedre, hogy bármely magyarországi PEPCO üzletbe az általad nem használt terméket visszavidd eredeti csomagolásában ép címkével és a vásárlást igazoló nyugtával. További információt a Pénzvisszafizetési garanciáról itt találsz.
Igen, a termékeket bármely PEPCO üzletbe visszaviheted. Itt olvashatsz többet erről.
Sajnos erre nincs mód. A bizonylat szükséges a pénzvisszafizetési garancia érvényesítéséhez, mivel azon a visszavételhez szükséges információk szerepelnek. E nélkül nem tudjuk készletre venni az általad visszahozott terméket.
Sajnos erre nincs mód. A terméket érintetlenül, az eredeti csomagolásában és termék címkével, eladható állapotban tudjuk visszaváltani üzleteinkben.
Egyes termékeket higiénia okok miatt nem áll módunkban visszacserélni. A teljes listát ITT találod.
Amennyiben jogosult vagy a pénzvisszafizetési garanciára, úgy a terméket visszavesszük, és fizetéssel megegyezző formában visszatérítjük a termék vételárát. Készpénzes fizetés esetén a készpénzben a helyszínen megtérítik kollégák a termék vétálárát, míg bankkártyás fizetés esetén a vásárláskor használt kártyára kerül jóváírásra az ellenérték. Bankkártyás visszatérítés esetén, a termék visszavételét követő 30 napon belül jóvá kell íródjon a fizetéskor használt bankkártyához tartozó bankszámlaszámon.
A vásárlás dátumától számított fél éven belül jogodban áll szavatossági igényedet benyújtani a bármely nem teljes értékű, rejtett hibás nem tartós fogyasztási cikk esetén. A tartós fogyasztási cikk és 10.000 ft feletti termékek esetén a szavatossági idő egy év, mely alatt a vásárlás dátumától számított egy éven belül jogodban áll jótálási igényedet benyújtanai bármely nem teljes értékű termék esetén. A jótálási idő lejártát követően a második év végig reklamációt tudsz benyújtani üzleteinkben. További információt ITT találsz.
Reklamációt bármely PEPCO üzletben tudsz tenni. Hozd el a hibás terméket, mutasd be a vásárlást igazoló dokumentumot (bizonylat, számlakivonat), vagy hozz egy tanút, aki megerősíti a vásárlást, majd tölts ki egy panasztételi nyomtatványt! A panaszt a törvényileg előírt 14 napos határidőn belül feldolgozzuk. További információt ITT találsz.
Amennyiben a panaszt elutasították és a döntést nem fogadod el, jogodban áll fellebbezni. A folyamatra ugyanazok a szabályok vonatkoznak, mint az egyszerű panasztételre.
Amennyiben élni szeretnél a pénzvisszafizetési garanciával, úgy erre a vásárlást követő 30 napon belül van lehetőséged a teljes értékű termékek esetében, mely a használat nyomát nem viseli, továbbá az eredeti árcédula nem került eltávolításra. A pénzvisszagarancia érvényesítése érdekében vásárlást igazoló bizonylatot be kell mutatnod a kollégáknak, mivel a blokkon a visszavételhez elengedhetlen információkat tartalmaz. Abban az esetben, ha a vásárláskor nem ismert minőségi probléma merül fel a termék használatát közben, úgy szavatossági vagy jótálássi igényt tudsz benyújtani. A vásárlás dátumától számított fél éven belül jogodban áll szavatossági igényedet benyújtani a bármely nem teljes értékű, rejtett hibás nem tartós fogyasztási cikk esetén. A tartós fogyasztási cikk és 10.000 ft feletti termékek esetén a szavatossági idő egy év, mely alatt a vásárlás dátumától számított egy éven belül jogodban áll jótálási igényedet benyújtanai bármely nem teljes értékű termék esetén. A jótálási idő lejártát követően a második év végig reklamációt tudsz benyújtani üzleteinkben.
A panaszokat a nyomtatványon keresztül lehet benyújtani, amely elérhető weboldalunkon, az ügyfelszolgalat@pepco.hu címre küldött üzenettel, az ügyfélszolgálat telefonos megkeresése által: +36 (1) 701 0424, vagy közvetlenül tudsz benyújtani, továbbá bármely üzletünkben a formanyomtatvány kitöltésével.
Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálatunk munkatársai örömmel állnak rendelkezésedre.