Az én üzletem
LOADER
Menü
Termékek
KEDVES VÁSÁRLÓINK, ÜZLETEINK NYITVATARTÁSI RENDJE A KORMÁNYRENDELET ÉRTELMÉBEN MEGVÁLTOZOTT. ÜZLETEINK PONTOS NYITVATARTÁSÁRÓL A LENTI LINKRE KATTINTVA TÁJÉKOZÓDHATSZ:

Pénzvisszafizetési garancia alá nem tartozó termékek: Pénzvisszafizetési garancia alá nem tartozó termékek:

Női és lány alsóneműk:
  • melltartók
  • sportmelltartók
  • bugyik
  • női boxeralsó és alsóneműk
  • tangák egydarabos kiszerelésben
  • alsónemű szettek: trikó + alsó
Férfi és fiú alsóneműk:
  • alsónadrág
  • boxeralsók egydarabos kiszerelésben
  • alsónemű szettek: Trikó + alsónadrág/boxeralsó
Kozmetikumok:
  • Alapozók
  • Púderek
  • Szempillafestékek
  • Szemhéjpúderek
  • Rúzsok és szájfények
  • Körömlakk
  • Körömfények

Pénzvisszafizetési garancia alá tartozó fehérnemű termékek Pénzvisszafizetési garancia alá tartozó fehérnemű termékek

Női és lány alsóneműk:
  • Pizsamák: szettek és külön árult felsők/alsók
  • Hálóingek
  • Köntösök
  • Trikók
  • Lány top
  • Fürdőruhák, egyberészesek és bikinik
  • Női és kisgyerek bodyk
  • Lábmelegítők, leggingsek
  • Zoknik, térdzoknik, pamut bokazokni
  • Vastag és vékony harisnyanadrágok
  • Háromdarabos lány alsónemű csomag
  • Lány farsangi öltözetek
Férfi és fiú alsóneműk:
  • Pizsamák: szettek és külön árult felsők/alsók
  • Köntösök
  • Trikók
  • Fürdőnadrágok
  • Kisgyerek bodyk
  • Zoknik
  • Fiú harisnyanadrág
  • Háromdarabos fiú alsónemű csomag
  • Fiú farsangi öltözetek
Hogyan kell visszavinni egy terméket?

01

01

Készpénzvizzafizetési garancia menete

30 nap áll rendelkezésedre, hogy bármely magyarországi PEPCO üzletbe az általad nem használt terméket visszavidd eredeti csomagolásában ép címkével és a vásárlást igazoló nyugtával.

02

02

Bizonylat

Csupán a vásárlást igazoló nyugtára és a teljes értékű termékre (sérülésmentes állapotban, cédulával és a használatra utaló jelek nélkül) van szükség.

03

03

Visszatérítés

A vásárlás ellenértékét a ugyanabban a formában térítjük vissza, mint amelyben a fizetés történt. Készpénzes fizetés esetében készpénzben, míg bankkártyás fieztés esetén a vásárláskor használt bankkártyára tudjuk visszatéríteni a vásárlás ellenértékét.

GYIK

Visszavihetek egy terméket, amely nem felel meg az elvárásaimnak?

Pénzvisszafizetési garancia mindegyik üzletünkben elérhető. 30 nap áll rendelkezésedre, hogy bármely magyarországi PEPCO üzletbe az általad nem használt terméket visszavidd eredeti csomagolásában ép címkével és a vásárlást igazoló nyugtával. További információt a Pénzvisszafizetési garanciáról itt találsz.

Visszavihetek egy terméket egy üzletbe akkor is, ha nem abban vásároltam?

Igen, a termékeket bármely PEPCO üzletbe visszaviheted. Itt olvashatsz többet erről.

Bizonylat nélkül visszavihetek egy terméket?

Sajnos erre nincs mód. A bizonylat szükséges a pénzvisszafizetési garancia érvényesítéséhez, mivel azon a visszavételhez szükséges információk szerepelnek. E nélkül nem tudjuk készletre venni az általad visszahozott terméket.

Árcédula nélkül visszavihetek egy terméket?

Sajnos erre nincs mód. A terméket érintetlenül, az eredeti csomagolásában és termék címkével, eladható állapotban tudjuk visszaváltani üzleteinkben.

Mely termékeket nem lehet visszavinni?

Egyes termékeket higiénia okok miatt nem áll módunkban visszacserélni. A teljes listát ITT találod.

Mennyi idő, míg a visszatérítést jóváírják a bankszámlán?

Amennyiben jogosult vagy a pénzvisszafizetési garanciára, úgy a terméket visszavesszük, és fizetéssel megegyezző formában visszatérítjük a termék vételárát. Készpénzes fizetés esetén a készpénzben a helyszínen megtérítik kollégák a termék vétálárát, míg bankkártyás fizetés esetén a vásárláskor használt kártyára kerül jóváírásra az ellenérték. Bankkártyás visszatérítés esetén, a termék visszavételét követő 30 napon belül jóvá kell íródjon a fizetéskor használt bankkártyához tartozó bankszámlaszámon.

Mennyi időre szól a PEPCO termékekre érvényes garancia?

A vásárlás dátumától számított fél éven belül jogodban áll szavatossági igényedet benyújtani a bármely nem teljes értékű, rejtett hibás nem tartós fogyasztási cikk esetén. A tartós fogyasztási cikk és 10.000 ft feletti termékek esetén a szavatossági idő egy év, mely alatt a vásárlás dátumától számított egy éven belül jogodban áll jótálási igényedet benyújtanai bármely nem teljes értékű termék esetén. A jótálási idő lejártát követően a második év végig reklamációt tudsz benyújtani üzleteinkben. További információt ITT találsz.

Hogyan élhetek panasszal a PEPCO-ban vásárolt termék kapcsán?

Reklamációt bármely PEPCO üzletben tudsz tenni. Hozd el a hibás terméket, mutasd be a vásárlást igazoló dokumentumot (bizonylat, számlakivonat), vagy hozz egy tanút, aki megerősíti a vásárlást, majd tölts ki egy panasztételi nyomtatványt! A panaszt a törvényileg előírt 14 napos határidőn belül feldolgozzuk. További információt ITT találsz.

A benyújtott panaszomat elutasították. Mit tehetek?

Amennyiben a panaszt elutasították és a döntést nem fogadod el, jogodban áll fellebbezni. A folyamatra ugyanazok a szabályok vonatkoznak, mint az egyszerű panasztételre.

Mi a különbség a pénzvisszatérítési garancia és a panasz között?

Amennyiben élni szeretnél a pénzvisszafizetési garanciával, úgy erre a vásárlást követő 30 napon belül van lehetőséged a teljes értékű termékek esetében, mely a használat nyomát nem viseli, továbbá az eredeti árcédula nem került eltávolításra. A pénzvisszagarancia érvényesítése érdekében vásárlást igazoló bizonylatot be kell mutatnod a kollégáknak, mivel a blokkon a visszavételhez elengedhetlen információkat tartalmaz. Abban az esetben, ha a vásárláskor nem ismert minőségi probléma merül fel a termék használatát közben, úgy szavatossági vagy jótálássi igényt tudsz benyújtani. A vásárlás dátumától számított fél éven belül jogodban áll szavatossági igényedet benyújtani a bármely nem teljes értékű, rejtett hibás nem tartós fogyasztási cikk esetén. A tartós fogyasztási cikk és 10.000 ft feletti termékek esetén a szavatossági idő egy év, mely alatt a vásárlás dátumától számított egy éven belül jogodban áll jótálási igényedet benyújtanai bármely nem teljes értékű termék esetén. A jótálási idő lejártát követően a második év végig reklamációt tudsz benyújtani üzleteinkben.

Hogyan nyújthatok panaszt?

A panaszokat a nyomtatványon keresztül lehet benyújtani, amely elérhető weboldalunkon, az ügyfelszolgalat@pepco.hu címre küldött üzenettel, az ügyfélszolgálat telefonos megkeresése által: +36 (1) 701 0424, vagy közvetlenül tudsz benyújtani, továbbá bármely üzletünkben a formanyomtatvány kitöltésével.

Ügyfélszolgálat

Kérdésed van? Írj nekünk, vagy hívj bennünket!
Ügyfélszolgálatunk munkatársai örömmel állnak rendelkezésedre.

Neked ajánljuk még