Kedvencek

Az én üzletem

0

Pénzvisszafizetési garancia

A PEPCO pénzvisszafizetési garanciával aggodalom nélkül vásárolhatsz nálunk, hiszen ha valamely okból kifolyólag elégedetlen lennél a vásárolt termékkel, bármely magyarországi üzletünkbe visszaviheted azt, és mi visszaadjuk a termék a bizonylaton szereplő vételárát.

Ehhez arra van szükség, hogy a terméket a vásárlást követő 30 napon belül, érintetlen állapotban, eredeti csomagolásban és címkékkel, illetve a vásárlást igazoló bizonylattal együtt hozd vissza bármely magyarországi üzletünkbe. Amennyiben így jársz el, mi a fizetéssel megegyező formában térítjük vissza a termék árát (készpénzes fizetés esetén készpénz-visszatérítéssel, bankkártyás vásárlás esetén pedig bankkártyás visszautalással).

*Kérjük vedd figyelembe, hogy egyes termékeink higiéniai okokból nem cserélhetők, így azokra nem alkalmazható a pénzvisszafizetési garancia. Lentebb megtalálod azon termékek listáját, amelyekre igénybe vehető, valamint amelyekre nem érvényesíthető a szolgáltatás.
** A PEPCO fenti vállalása nem érinti a hibás termék vásárlása esetén a vásárlót megillető szavatossági vagy jótállási jogokat!

Szolgáltatási szabályzat

Pénzvisszafizetési garancia alá nem tartozó termékek: Pénzvisszafizetési garancia alá nem tartozó termékek:

  • bugyik, tangák egyenként csomagolva 
  • alsónadrágok, boxerek egyenként csomagolva 
  • kozmetikumok (testápoló, sampon, arcápolás) 
  • pelenkák, nedves törlőkendők 
  • vattapamacsok, vattakorongok 
  • pedikűr- kefe/habkő 
  • hálós fürdőszivacs

Pénzvisszafizetési garancia alá tartozó fehérnemű termékek Pénzvisszafizetési garancia alá tartozó fehérnemű termékek

  • pizsamák: együttesek, külön értékesített felső és alsó részek  
  • melltartók 
  • sport melltartók 
  • hálóingek 
  • fürdőköpenyek 
  • alsóneműk 
  • lány alsóneműk 
  • fürdőruha, egyrészes és kétrészes 
  • női bodyk, bébi bodyk 
  • kamáslik, leggingsek 
  • zoknik, térdzoknik, pamut balerinacipők 
  • vékony és vastag harisnyák 
  • három darabos lány bugyik 
  • lány farsangi ruhák 
  • alsónemű szettek: Póló + rövidnadrág/alsónadrág
  • pizsamák: együttesek, külön értékesített felső és alsó részek 
  • fürdőköpenyek 
  • alsóneműk 
  • fürdőnadrág 
  • bébi bodyk 
  • zoknik 
  • fiú harisnyanadrágok 
  • fiú alsónadrágok, három darabos csomag  
  • fiú farsangi ruhák  
  • fiú alsónemű szettek: Póló + rövidnadrág/boxer
Hogyan kell visszavinni egy terméket?

01

Készpénzvizzafizetési garancia menete

30 nap áll rendelkezésedre, hogy bármely magyarországi PEPCO üzletbe az általad nem használt terméket visszavidd eredeti csomagolásában ép címkével és a vásárlást igazoló nyugtával.

02

Bizonylat

Csupán a vásárlást igazoló nyugtára és a teljes értékű termékre (sérülésmentes állapotban, cédulával és a használatra utaló jelek nélkül) van szükség.

03

Visszatérítés

A vásárlás ellenértékét a ugyanabban a formában térítjük vissza, mint amelyben a fizetés történt. Készpénzes fizetés esetében készpénzben, míg bankkártyás fizetés esetén a vásárláskor használt bankkártyára tudjuk visszatéríteni a vásárlás ellenértékét.

GYIK

Pénzvisszafizetési garancia mindegyik üzletünkben elérhető. 30 nap áll rendelkezésedre, hogy bármely magyarországi PEPCO üzletbe az általad nem használt terméket visszavidd eredeti csomagolásában ép címkével és a vásárlást igazoló nyugtával. További információt a Pénzvisszafizetési garanciáról itt találsz.

Igen, a termékeket bármely PEPCO üzletbe visszaviheted. Itt olvashatsz többet erről.

Sajnos erre nincs mód. A bizonylat szükséges a pénzvisszafizetési garancia érvényesítéséhez, mivel azon a visszavételhez szükséges információk szerepelnek. E nélkül nem tudjuk készletre venni az általad visszahozott terméket.

Sajnos erre nincs mód. A terméket érintetlenül, az eredeti csomagolásában és termék címkével, eladható állapotban tudjuk visszaváltani üzleteinkben.

Egyes termékeket higiénia okok miatt nem áll módunkban visszacserélni. A teljes listát ITT találod.

Amennyiben jogosult vagy a pénzvisszafizetési garanciára, úgy a terméket visszavesszük, és fizetéssel megegyezző formában visszatérítjük a termék vételárát. Készpénzes fizetés esetén a készpénzben a helyszínen megtérítik kollégák a termék vétálárát, míg bankkártyás fizetés esetén a vásárláskor használt kártyára kerül jóváírásra az ellenérték. Bankkártyás visszatérítés esetén, a termék visszavételét követő 30 napon belül jóvá kell íródjon a fizetéskor használt bankkártyához tartozó bankszámlaszámon.

A vásárlás dátumától számított 12 hónapon belül jogodban áll szavatossági igényedet benyújtani a bármely nem teljes értékű, rejtett hibás nem tartós fogyasztási cikk esetén. A tartós fogyasztási cikk és 10.000 ft feletti termékek esetén a szavatossági időszak két év, a vásárlástól számított 12 hónap után a vásárlónak bizonyítania kell, hogy a termék már a vásárláskor hibás volt. A jótállási idő lejártát követően a második év végig reklamációt tudsz benyújtani üzleteinkben.

Reklamációt bármely PEPCO üzletben tudsz tenni. Hozd el a hibás terméket, mutasd be a vásárlást igazoló dokumentumot (bizonylat, számlakivonat), vagy hozz egy tanút, aki megerősíti a vásárlást, majd tölts ki egy panasztételi nyomtatványt! A panaszt a törvényileg előírt 14 napos határidőn belül feldolgozzuk. További információt ITT találsz.

Amennyiben a panaszt elutasították és a döntést nem fogadod el, jogodban áll fellebbezni. A folyamatra ugyanazok a szabályok vonatkoznak, mint az egyszerű panasztételre.

Amennyiben élni szeretnél a pénzvisszafizetési garanciával, úgy erre a vásárlást követő 30 napon belül van lehetőséged a teljes értékű termékek esetében, mely a használat nyomát nem viseli, továbbá az eredeti árcédula nem került eltávolításra. A pénzvisszagarancia érvényesítése érdekében vásárlást igazoló bizonylatot be kell mutatnod a kollégáknak, mivel a blokkon a visszavételhez elengedhetlen információkat tartalmaz. Abban az esetben, ha a vásárláskor nem ismert minőségi probléma merül fel a termék használatát közben, úgy szavatossági vagy jótálássi igényt tudsz benyújtani. A vásárlás dátumától számított fél éven belül jogodban áll szavatossági igényedet benyújtani a bármely nem teljes értékű, rejtett hibás nem tartós fogyasztási cikk esetén. A tartós fogyasztási cikk és 10.000 ft feletti termékek esetén a szavatossági idő egy év, mely alatt a vásárlás dátumától számított egy éven belül jogodban áll jótálási igényedet benyújtanai bármely nem teljes értékű termék esetén. A jótálási idő lejártát követően a második év végig reklamációt tudsz benyújtani üzleteinkben.

A panaszokat a nyomtatványon keresztül lehet benyújtani, amely elérhető weboldalunkon, az ügyfelszolgalat@pepco.hu címre küldött üzenettel, vagy közvetlenül tudsz benyújtani, továbbá bármely üzletünkben a formanyomtatvány kitöltésével.

Sajnos bankkártyás visszatérítés esetén kizárólag a vásárláskor használt bankkártyára áll módunkban visszatéríteni a különbözetet. Így, attól eltérő bankkártyára a visszatérítés nem lehetséges.

Kollekcióink

Gyerekruházat

Biopamut

Sportruházat és kiegészítők

Cardio Bunny

Miért érdemes a Pepco-ban vásárolni?

Közel vagyunk hozzád

Közel 350 üzlet az ország egész területén.

Mindig alacsony árak

A Pepco-ban mindent megtalálsz, amire szükséged van, a legalacsonyabb áron.

Széles választék

A Pepco-ban széles termékválaszték vár, hogy a család összes tagja megtalálja kedvenc darabjait.

Vásároljon fenntartások nélkül

A vásárlástól számított 30 napon belül a pénzvisszafizetési garancia keretein belül bármelyik Pepco magyarországi üzletben lehetőséged van a termékek cseréjére, vagy amennyiben nem találsz kedvedre való terméket a vásárlás összegét is visszatérítjük.