Az én üzletem
LOADER
Menü
Termékek

Panasztételi folyamata PEPCO-nál

Mindössze annyit kell tenned, hogy ellátogatsz bármely PEPCO üzletbe és kitöltöd a panasztételi űrlapot, amelyet a pénztárnál tudsz elkérni. Kérjük ne feledd magaddal vinni a hibás terméket a vásárlás igazolásával együtt: ez utóbbi lehet bizonylat, bankkivonat, vagy egy tanú aki megerősíti, hogy a terméket a mi üzletünkben vásárolták.

A panaszt a törvényileg előírt 14 munkanapon belül feldolgozzuk; kérésed szerint telefonon, postán vagy emailen tájékoztatunk.

Hogyan kell panaszt tenni egy termék kapcsán?

01

01

Hozd el a terméket és a vásárlási bizonylatot!

A vásárlás dátumától számított fél éven belül jogodban áll szavatossági igényedet benyújtani a bármely nem teljes értékű, rejtett hibás nem tartós fogyasztási cikk esetén. A tartós fogyasztási cikk és 10.000 ft feletti termékek esetén a szavatossági idő egy év, mely alatt a vásárlás dátumától számított egy éven belül jogodban áll jótálási igényedet benyújtanai bármely nem teljes értékű termék esetén. A jótálási idő lejártát követően a második év végig reklamációt tudsz benyújtani üzleteinkben.

02

02

Töltsd ki a panasztételi nyomtatványt

A nyomtatványt kérd az üzlet pénztárosától, vagy töltsd le weboldalunkról. Add át a kitöltött nyomtatványt a hibás termékkel együtt az üzletben dolgozó kollégáknak.

03

03

Várd meg a panasszal kapcsolatos döntést!

A nyomtatvány benyújtását követő 14 munkanapon belül tájékoztatunk panasztételed elfogadásáról vagy elutasításáról.

04

04

Pénzvisszafizetés a bejelentett termékek kapcsán

Amennyiben a panasztétel elfogadásra kerül, látogass el az üzletbe, ahol benyújtottad azt és vedd át a visszatérítendő összeget!

GYIK

Mogu li vratiti proizvod koji ne ispunjava moja očekivanja?

Sve naše trgovine nude jamstvo povrata novca: u roku od 30 dana kupci mogu vratiti proizvod, netaknut i “kao nov” zajedno s dokazom o kupnji – računom i netaknutom etiketom. Dodatne informacije o jamstvu povrata novca možete pronaći ovdje.

Mogu li artikl vratiti u trgovinu u kojoj nije kupljen?

Da, robu možete vratiti u bilo koju trgovinu PEPCO. Više o tome pročitajte ovdje.

Mogu li vratiti proizvod bez računa?

Nažalost, to ne možete učiniti. Račun je potreban radi poništavanje prodaje proizvoda i njegovo vraćanje na zalihe.

Mogu li vratiti proizvod bez etikete?

Nažalost, to ne možete učiniti. Potrebno je da artikl vratite u trgovinu netaknut, s etiketama i “kao nov”.

Koji se proizvodi ne mogu vratiti?

Neka roba za osobnu uporabu ne može se vratiti. Cijeli je popis dostupan ovdje.

Koliko vremena je potrebno da se povrat prebaci na bankovni račun?

Nakon prihvaćanja reklamacija ili povrata proizvoda, povrat sredstava trebao bi biti vidljiv na računu u roku od 14 dana od prihvata reklamacija ili povrata proizvoda.

Koji je jamstveni rok za proizvode PEPCO?

Jamstveno razdoblje za proizvode kupljene u trgovinama PEPCO iznosi dvije godine. U slučaju da pronađete bilo kakvo oštećenje tijekom jamstvenog razdoblja, preporučujemo da podnesete prigovor u bilo kojoj trgovini. Dodatne informacije možete pronaći ovdje.

Kako mogu reklamirati proizvod kupljen u trgovini PEPCO?

Prihvaćamo reklamacije u svakoj trgovini PEPCO. Samo ponesite oštećen proizvod, predočite dokaz o kupnji (račun, izvod iz bankovnog računa) ili svjedoka koji će potvrditi kupnju i ispunite obrazac za reklamacije. Obradit ćemo vašu reklamaciju u zakonskom roku od 14 dana. Dodatne informacije možete pronaći ovdje.

Moja je reklamacija odbijena. Što mogu učiniti?

Ako je vaša reklamacija odbijena, a vi ne prihvaćate odluku, imate se pravo žaliti u trgovini PEPCO. Za postupak vrijede ista pravila kao i za uobičajeni prigovor.

Koja je razlika između povrata i reklamacije?

Povrat se može izvršiti u roku od 30 dana od kupnje proizvoda pune vrijednosti, s etiketom i računom kao dokazom o kupnji. S druge strane, kupac ima pravo reklamirati bilo koji proizvod koji nema punu vrijednost (korišteni) u roku od dvije godine od kupnje ako uoči bilo kakav nedostatak u kvaliteti. Reklamirati se može na temelju računa, izvoda iz banke ili vam svjedok može potvrditi kupnju. I povrati i reklamacije mogu se izvršiti u bilo kojoj trgovini PEPCO.

Kako mogu poslati žalbu ili pohvalu?

Žalbe i pohvale mogu se poslati putem obrasca za kontakt na našim internetskim stranicama, slanjem poruke na: info.hrsi@pepco.eu, ili izravno u trgovini popunjavanjem Knjige žalbe koja se na daje kupcu na zahtjev.

Ügyfélszolgálat

Kérdésed van? Írj nekünk, vagy hívj bennünket!
Ügyfélszolgálatunk munkatársai örömmel állnak rendelkezésedre.
A mai napon az alábbi idősávban vagyunk elérhetőek: 09:00 - 17:00.

Neked ajánljuk még

ÜNNEPI AJÁNDÉKOK

Álom ajándékok
nőnek és férfinak 

ÜNNEPI DEKORÁCIÓ

Vigyél otthonodba
varázslatos hangulatot!

ÜNNEPI AJÁNDÉKOK

Ajándékozz
gyermeki örömöt


Miért érdemes a PEPCO-ban vásárolni?

Közel vagyunk hozzád

Közel 200 üzlet az ország egész területén.

Mindig alacsony árak

A PEPCO-ban mindent megtalálsz, amire szükséged van, a legalacsonyabb áron.

Széles választék

A PEPCO-ban széles termékválaszték vár, hogy a család összes tagja megtalálja kedvenc darabjait.

Vásároljon fenntartások nélkül

A vásárlástól számított 30 napon belül a pénzvisszafizetési garancia keretein belül bármelyik PEPCO magyarországi üzletben lehetőséged van a termékek cseréjére, vagy amennyiben nem találsz kedvedre való terméket a vásárlás összegét is visszatérítjük.

Díjak és kitüntetések