Az én üzletem
LOADER
Menü
Termékek
Üzleteink normál nyitvatartás szerint működnek, a pontos nyitvatartásokról ide kattintva tájékozódhattok:

Panasztételi folyamat a PEPCO-nál

Mindössze annyit kell tenned, hogy ellátogatsz bármely PEPCO üzletbe és kitöltöd a panasztételi űrlapot, amelyet a pénztárnál tudsz elkérni. Kérjük ne feledd magaddal vinni a hibás terméket a vásárlás igazolásával együtt: ez utóbbi lehet bizonylat vagy bankkivonat, amely megerősíti, hogy a terméket a mi üzletünkben vásárolták.

A panaszt a törvényileg előírt 14 munkanapon belül feldolgozzuk; kérésed szerint telefonon, postán vagy emailen tájékoztatunk.

Hogyan kell panaszt tenni egy termék kapcsán?

01

01

Hozd el a terméket és a vásárlási bizonylatot!

A vásárlás dátumától számított fél éven belül jogodban áll szavatossági igényedet benyújtani a bármely nem teljes értékű, rejtett hibás nem tartós fogyasztási cikk esetén. A tartós fogyasztási cikk és 10.000 ft feletti termékek esetén a szavatossági idő egy év, mely alatt a vásárlás dátumától számított egy éven belül jogodban áll jótálási igényedet benyújtanai bármely nem teljes értékű termék esetén. A jótálási idő lejártát követően a második év végig reklamációt tudsz benyújtani üzleteinkben.

02

02

Töltsd ki a panasztételi nyomtatványt

A nyomtatványt kérd az üzlet pénztárosától, vagy töltsd le weboldalunkról. Add át a kitöltött nyomtatványt a hibás termékkel együtt az üzletben dolgozó kollégáknak.

03

03

Várd meg a panasszal kapcsolatos döntést!

A nyomtatvány benyújtását követő 14 munkanapon belül tájékoztatunk panasztételed elfogadásáról vagy elutasításáról.

04

04

Pénzvisszafizetés a bejelentett termékek kapcsán

Amennyiben a panasztétel elfogadásra kerül, látogass el az üzletbe, ahol benyújtottad azt és vedd át a visszatérítendő összeget!

GYIK

Visszavihetek egy terméket, amely nem felel meg az elvárásaimnak?

Pénzvisszafizetési garancia mindegyik üzletünkben elérhető. 30 nap áll rendelkezésedre, hogy bármely magyarországi PEPCO üzletbe az általad nem használt terméket visszavidd eredeti csomagolásában ép címkével és a vásárlást igazoló nyugtával. További információt a Pénzvisszafizetési garanciáról itt találsz.

Visszavihetek egy terméket egy üzletbe akkor is, ha nem abban vásároltam?

Igen, a termékeket bármely PEPCO üzletbe visszaviheted. Itt olvashatsz többet erről.

Bizonylat nélkül visszavihetek egy terméket?

Sajnos erre nincs mód. A bizonylat szükséges a pénzvisszafizetési garancia érvényesítéséhez, mivel azon a visszavételhez szükséges információk szerepelnek. E nélkül nem tudjuk készletre venni az általad visszahozott terméket.

Árcédula nélkül visszavihetek egy terméket?

Sajnos erre nincs mód. A terméket érintetlenül, az eredeti csomagolásában és termék címkével, eladható állapotban tudjuk visszaváltani üzleteinkben.

Mely termékeket nem lehet visszavinni?

Egyes termékeket higiénia okok miatt nem áll módunkban visszacserélni. A teljes listát ITT találod.

Mennyi idő, míg a visszatérítést jóváírják a bankszámlán?

Amennyiben jogosult vagy a pénzvisszafizetési garanciára, úgy a terméket visszavesszük, és fizetéssel megegyezző formában visszatérítjük a termék vételárát. Készpénzes fizetés esetén a készpénzben a helyszínen megtérítik kollégák a termék vétálárát, míg bankkártyás fizetés esetén a vásárláskor használt kártyára kerül jóváírásra az ellenérték. Bankkártyás visszatérítés esetén, a termék visszavételét követő 30 napon belül jóvá kell íródjon a fizetéskor használt bankkártyához tartozó bankszámlaszámon.

Mennyi időre szól a PEPCO termékekre érvényes garancia?

A vásárlás dátumától számított fél éven belül jogodban áll szavatossági igényedet benyújtani a bármely nem teljes értékű, rejtett hibás nem tartós fogyasztási cikk esetén. A tartós fogyasztási cikk és 10.000 ft feletti termékek esetén a szavatossági idő egy év, mely alatt a vásárlás dátumától számított egy éven belül jogodban áll jótálási igényedet benyújtanai bármely nem teljes értékű termék esetén. A jótálási idő lejártát követően a második év végig reklamációt tudsz benyújtani üzleteinkben. További információt ITT találsz.

Hogyan élhetek panasszal a PEPCO-ban vásárolt termék kapcsán?

Reklamációt bármely PEPCO üzletben tudsz tenni. Hozd el a hibás terméket, mutasd be a vásárlást igazoló dokumentumot (bizonylat, számlakivonat), vagy hozz egy tanút, aki megerősíti a vásárlást, majd tölts ki egy panasztételi nyomtatványt! A panaszt a törvényileg előírt 14 napos határidőn belül feldolgozzuk. További információt ITT találsz.

A benyújtott panaszomat elutasították. Mit tehetek?

Amennyiben a panaszt elutasították és a döntést nem fogadod el, jogodban áll fellebbezni. A folyamatra ugyanazok a szabályok vonatkoznak, mint az egyszerű panasztételre.

Mi a különbség a pénzvisszatérítési garancia és a panasz között?

Amennyiben élni szeretnél a pénzvisszafizetési garanciával, úgy erre a vásárlást követő 30 napon belül van lehetőséged a teljes értékű termékek esetében, mely a használat nyomát nem viseli, továbbá az eredeti árcédula nem került eltávolításra. A pénzvisszagarancia érvényesítése érdekében vásárlást igazoló bizonylatot be kell mutatnod a kollégáknak, mivel a blokkon a visszavételhez elengedhetlen információkat tartalmaz. Abban az esetben, ha a vásárláskor nem ismert minőségi probléma merül fel a termék használatát közben, úgy szavatossági vagy jótálássi igényt tudsz benyújtani. A vásárlás dátumától számított fél éven belül jogodban áll szavatossági igényedet benyújtani a bármely nem teljes értékű, rejtett hibás nem tartós fogyasztási cikk esetén. A tartós fogyasztási cikk és 10.000 ft feletti termékek esetén a szavatossági idő egy év, mely alatt a vásárlás dátumától számított egy éven belül jogodban áll jótálási igényedet benyújtanai bármely nem teljes értékű termék esetén. A jótálási idő lejártát követően a második év végig reklamációt tudsz benyújtani üzleteinkben.

Hogyan nyújthatok panaszt?

A panaszokat a nyomtatványon keresztül lehet benyújtani, amely elérhető weboldalunkon, az ügyfelszolgalat@pepco.hu címre küldött üzenettel, az ügyfélszolgálat telefonos megkeresése által: +36 (1) 701 0424, vagy közvetlenül tudsz benyújtani, továbbá bármely üzletünkben a formanyomtatvány kitöltésével.

Ügyfélszolgálat

Kérdésed van? Írj nekünk, vagy hívj bennünket!
Ügyfélszolgálatunk munkatársai örömmel állnak rendelkezésedre.

Neked ajánljuk még