Többet kevesebbért... mindennap!

Annak érdekében, hogy honlapunkat kényelmesebben és könnyebben tud kezelni, a sütiket működtetünk oldalunkon, melyek marketing és statisztikai célokra kerülnek felhasználásra. A sütik tárolását, illetve az adatokhoz való hozzáférés feltételeit bármikor módosíthatod a saját böngésződ beállításaiban. Amennyiben nem módosítod a beállításokat a, hozzáférést biztosítasz nekünk az eszközön található adatokhoz (sütik) a fent említett célokra. Teljes körű tájékoztatásért kérjük olvasd el az Adatvédelmi Politikánkat.

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK


Olyan kérdésed van, amire nem találtál választ az oldalunkon? Ismerkedj meg az alábbi listával.

ÜZLETEK


 

1

Hol található a legközelebbi üzlet?

Az üzleteink aloldalon az „ÜZLETKERESŐ” funkcióban található térképen áttekintheted az összes eddig megnyitott PEPCO üzletet, illetve irányítószámod megadásával rákereshetsz a legközelebb található üzletünkre.

2

Hol találhatom meg a PEPCO üzletek telefonszámait?

Üzleteink telefonszámát nem tüntetjük fel honlapunkon. Kérdés esetén kérjük látogasd meg egyik üzletünket vagy lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az ugyfelszolgalat@pepco.hu e-mail címen, vagy a +36 (1) 701 0424-es telefonszámon (munkanapokon 9:00-17:00 között elérhető).

3

Hol találom meg az üzletek nyitvatartását?

Az „ÜZLETEINK” aloldalon az „ÜZLETKERESŐ” funkcióban található térképen, illetve irányítószámod megadásával rákereshetsz a legközelebb található üzletünkre, itt láthatod a nyitvatartást is. 

4

Van a PEPCO-nak online áruháza?

Nem folytatunk internetes kereskedelmet. Termékeink csak üzleteinkben kaphatók az ország egész területén.

5

Lehet a PEPCO-ban ajándékutalványt vásárolni?

Sajnáljuk, de ajándékutalvány vásárlására üzleteinkben nincs lehetőség.

6

Miért nincs PEPCO üzlet abban a városban, ahol lakom?

Folyamatosan dolgozunk üzletláncunk bővítésén. Reméljük, hogy hamarosan a lakóhelyed közelében is megnyithatjuk üzletünket. Erről feltétlenül tájékoztatni fogunk korábban a közösségi oldalunkon és honlapunkon is.

7

Meg tudom nézni valahol a külföldi PEPCO üzletek elhelyezkedését?

Weboldalunk felső menüsávjában találhatsz egy legördülő listát, amelyben zászlókkal jelöltük az egyes országok oldalait. A magyar és az angol nyelvű oldalon egyaránt megtalálhatod az üzletkereső segítségével bármelyik ország PEPCO üzleteit. 

KÉSZPÉNZ VISSZAFIZETÉS ÉS GARANCIA INFORMÁCIÓK


 

1

Visszavihetem a terméket másik boltba, mint ahol a vásárlás történt?

30 napon belül a bármely magyarországi üzletünkben vissza tudod vinni a terméket. Csak azon terméket tudjuk visszaváltani, amelyek címkéje még ép és használat nyomát nem viselik. A cseréhez mindenképp hozd magaddal a vásárlást igazoló nyugtát is! A készpénz visszafizetési garanciánkról bővebben az ezen az oldalon olvashatsz. 

2

Visszavihetem a terméket, amelyik nem felel meg az elvárásaimnak?

Valamennyi magyarországi üzletünkben érvényesítheted a készpénz-visszafizetési garanciát a vásárlás helyszínétől függetlenül. A készpénz visszafizetési garancia értelmében 30 napon belül vissza lehet váltatni vagy kicserélni eredeti állapotban használat nyomát nem viselő terméket a vásárlási bizonylattal - nyugtával és az ép címkével. A megvásárolt termék értéke a vásárlással megegyező módon kerül visszatérítésre. A készpénz visszafizetési garanciánkról bővebben az ezen az oldalon olvashatsz. 

3

Visszavihetek egy terméket akkor, ha nincs meg a blokkom?

A készpénz visszafizetési garanciát csak blokk és ép címke esetében tudod érvényesíteni. 

4

Visszavihetek egy terméket akkor, ha nincs meg a címkéje?

A készpénz visszafizetési garanciát csak blokk és ép címke esetében tudod érvényesíteni. 

5

Vannak olyan termékek, amelyeket nem vihetek vissza?

Bizonyos fehérnemű és kozmetikai termékeket higiéniai okokból nem áll módunkban cserélni! Erről bővebb tájékoztatást ezen az oldalon olvashatsz.

6

Mennyi ideig van lehetőségem reklamációt tenni?

A vásárlónak a vásárlás dátumától számított fél éven belül jogában áll jótállási igényét benyújtani bármely nem teljes értékű (használt), rejtett hibás termék esetén pl. rosszul szabott anyag, nem egyforma ujjak/lábak, sérült cipzár, tartósan kellemetlen szag, szivárgó termék stb). A 6 hónap leteltét követően jelentkező hiba esetén már a fogyasztónak kell bizonyítania (pl.: egy szakértő testület vagy szerviz szakvélemény beszerzése útján), hogy a hiba oka már a vásárláskor megvolt. Reklamációt vásárlást igazoló dokumentum alapján tudunk felvenni.

7

Hogyan tehetek reklamációt minőségi hibás termék esetén?

Bármelyik PEPCO üzletben lehetőséged van reklamációt tenni. Ehhez szükséges a kérdéses termék, illetve egy vásárlást igazoló dokumentum (pl. nyugta vagy a tranzakció igazolása). A reklamáció benyújtását követően az igény jogosultságának vizsgálata 5 nap alatt kell, hogy megtörténjen. 

8

Elutasították a reklamációt, amit benyújtottam, milyen további lehetőségeim vannak?

Ha negatívan bírálták el a reklamációdat, és nem értesz egyet a döntéssel, jogodban áll a PEPCO boltban fellebbezni. Ez a folyamat ugyanúgy zajlik, mint a hagyományos reklamáció.

9

Mennyi ideig tart kártyás vásárlás esetén a visszafizetés?

Bankkártyás fizetés esetén 30 munkanapon belül jóváírásra kerül a pénzvisszafizetési garancia keretében visszaváltott termék ellenértéke. 

10

Van lehetőségem panasz tételére virtuális termékek kapcsán?

Kérdéseiddel és panaszoddal az ügyfélszolgálati irodánkhoz tudsz fordulni.

11

Mi a különbség a visszáru és a reklamáció között?

Visszatérítésre vagy cserére teljes értékű, az eredeti címkével és a vásárlást igazoló nyugtával rendelkező termék esetén a vásárlás dátumától számított 30 napon belül van lehetőség. Azonban a vásárlónak a vásárlás dátumától számított fél éven belül, jogában áll jótállási igényét benyújtani bármely nem teljes értékű (használt), rejtett hibás termék esetén, pl.: rosszul szabott anyag, nem egyforma ujjak/lábak, sérült cipzár, foszló varrás, tartósan kellemetlen szag, szivárgó termék, stb. Reklamációt nyugta alapján lehet benyújtani.

12

Szeretnék panaszt vagy dicséretet tenni, hol tehetem meg?

Ha szeretnél panaszt tenni, vagy egy pozitív élményt megosztani velünk, kérjük, írj nekünk kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül, vagy küldj egy e-mailt az ugyfelszolgalat@pepco.hu címre. 

TERMÉKEK


Ebben a kategóriában a PEPCO üzletekben kapható termékekre vonatkozó kérdések vannak.

1

Hogyan ellenőrizhetem a termékek elérhetőségét az üzletekben?

A forgalom függvényében az egyes termékek elérhetősége folyamatosan változik. A pontos információ érdekében javasoljuk, személyesen vagy telefonon egyeztess az üzlettel, amelyikben vásárolni szeretnél. Az üzletek telefonszámáról kérjük, érdeklődj ügyfélszolgálatunkon (hétfőtől péntekig 9.00-17.00 óra között a +36 (1) 701-0424 telefonszámon, vagy az ugyfelszolgalat@pepco.hu e-mail címen). 

2

Lefoglalhatom a terméket?

A terméket az aznapi nyitvatartási idő végéig tudod félretetetni le az üzletben, ahol meg szeretnéd venni. 

3

A promóciós újságban látható termékek minden üzletben elérhetőek?

A promóciós újságban látható termékeink minden üzletünkben elérhetők az ajánlat érvényességének kezdetétől a készlet erejéig. 

4

A weboldalon látható termékek mindegyike elérhető az üzletekben?

A weboldalunkon megjelenített termékek elérhetősége üzletenként változó lehet. Egyes termékeink kizárólag kiemelt üzleteinkben elérhetők. 

5

Milyen gyakran érkeznek új termékek az üzletekbe?

Üzleteink hetente 3-4 alkalommal kapnak új árut. A szállítmány érkezésének napja üzletenként eltérő lehet.

6

Hol találhatom meg a PEPCO aktuális ajánlatát?

Aktuális ajánlatunkat megtalálhatod a promóciós újságunkban, a weboldalunkon, a Facebook oldalunkon, az Instagramon illetve hírlevelünkben is. További inspirációs fotókat találhatsz az inspiracio.pepco.hu oldalon.

 

7

Hol találhatok információt a leértékelésekről?

A leértékeléssel kapcsolatos információkat megtalálhatod promóciós újságunkban, a weboldalunkon, a Facebook oldalunkon, az Instagramon illetve hírlevelünkben is.

SZOLGÁLTATÁSOK ÉS FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK


Ebben a részben találod a PEPCO boltok által nyújtott szolgáltatásokkal és fizetési lehetőségekkel kapcsolatos gyakori kérdéseket.

1

Milyen szolgáltatások érhetők el a PEPCO boltokban?

A PEPCO boltokban leadhatod a használt elemeidet, illetve 30 napos készpénz-visszafizetési garanciát, TAX FREE szolgáltatást nyújtunk.

2

A PEPCO-ban van TAX FREE szolgáltatás?

Igen. Kiemelt üzleteinkben lehetőség van FREE szolgáltatás igénybevételére.

3

Hogyan tudok visszaigényelni a TAX FREE szolgáltatással?

 A Global Blue cég TAX FREE szolgáltatásával igényelheted vissza az általános forgalmi adót az erre kijelölt PEPCO üzletekben, a vásárolt termékek után.

ÁFA visszatérítésért csak azon vásárlók igényelhetik, akik állandó lakhelye az Európai Unió területén kívül található.

A visszaigénylés menete:

  1. A vásárlás végén, fizetésekor kérj az üzlet személyzetétől adó visszatérítési nyomtatványt (Tax Free űrlap). Munkatársaink ellenőrzik útleveled érvényességét és segítenek kitölteni a formanyomtatványt.
  2. Az útlevél ellenőrzést követően visszakapod az útleveled és a névre szólóan kitöltött űrlapot a vásárlási nyugtával.
  3. Az ország elhagyása előtt pecsételtesd le a kitöltött Tax Free űrlapot a Vámhivatallal.
  4. Az áfa visszatérítést a Global Blue cég Ügyfélszolgálati pontján vagy valamelyik partnerpontjukon keresztül kapod meg. Az adó visszatérítéshez feltétlenül be kell mutatni az útlevelet és a névre szólóan kitöltött Tax Free űrlapot az illetékes Vámhivatal pecsétjével

A megvásárolt termék után akkor igényelheted vissza a vásárlás áfa tartalmát, ha az egy számlán szereplő vásárlás bruttó összértéke eléri az 55.000 Forint összértéket.

Adó visszatérítésre akkor van lehetőség, ha a vásárlást követően a terméket sértetlenül kiviszed az Európai Unió területéről legkésőbb a vásárlás hónapját követő harmadik hónap utolsó napjáig, és a vámhivatal ezt igazolta az üzlet által nevedre szóló dokumentumon. 

4

A PEPCO-ban lehet utalvánnyal fizetni?

Üzleteinkben az alábbi utalványokat fogadjuk el:

·       Ajándék Erzsébet-utalvány

·       Iskolai Erzsébet utalvány

·       Gyermekvédelmi Erzsébet-utalvány

·       Ruházati Erzsébet-utalvány

 

·       Edenred Ajándék- és Bevásárló utalvány

·        Edenred Beiskolázási utalvány

5

A PEPCO tud kiállítani ÁFA-s számlát?

Igen, minden üzletünk tud kiállítani ÁFA-s számlát.

6

Kérhetek másolatot az ÁFA-s számlámról?

Igen, az ÁFA-s számláról kérhetsz másolatot. Ebben az esetben kérjük menj vissza az üzletbe, ahol a vásárlás történt, vagy fordulj ügyfélszolgálatunkhoz (hétfőtől péntekig 9.00-17.00 óra között a +36 (1) 701-0424 telefonszámon, vagy az ugyfelszolgalat@pepco.hu e-mail címen).

7

Kérhetek másolatot a számlámról?

Sajnos számlamásolatot nem áll módunkban kiadni. 

8

Visszavihetem az üzletbe a használt elemeket?

Igen, minden üzletünkben van használt elemek gyűjtésére szolgáló konténer. 

9

A PEPCO-ban lehet kártyával fizetni?

Természetesen, minden üzletünkben van kártyás fizetésre szolgáló terminál. Üzleteinkben valamennyi bankkártyával módodban áll fizetni. 

EGYÜTTMŰKÖDÉS


 

1

Üzlethelység bérbeadásával kapcsolatos kérdésem/információm van, hova küldhetem?

Kérjük, töltsd ki a kapcsolat oldalunkon található űrlapot, és jelöld meg, hogy ingatlan bérbeadás témában írsz nekünk. 

2

Együttműködési ajánlatom van, hova küldhetem?

Kérjük, töltsd ki a kapcsolat oldalunkon található űrlapot, és jelöld meg a központi irodát. Leveledet továbbítjuk az illetékes társosztályunk felé. 

3

Szeretnék állásra jelentkezni a PEPCO üzletekbe, hogyan tehetem meg?

Javasoljuk, hogy jelentkezésedet egy konkrét pozícióra nyújtsd be. Aktuálisan nyitott pozícióinkat weboldalunkon a karrier menüpont alatt tekintheted meg. Abban az esetben, ha általánosan szeretnél jelentkezni, úgy a központi allas@pepco.eu címünkre küldd el önéletrajzodat – megjelölve a várost és a számodra érdekes beosztást, munkaterületet. Fontos, hogy az általad preferált munkavégzési hely feltétlenül kerüljön bele a jelentkezésedbe. Amennyiben további kérdésed van a kiválasztási folyamattal kapcsolatban, kérjük, töltsd ki a kapcsolat oldalunkon található űrlapot, és jelöld meg, hogy karrier témában írsz nekünk. 

4

Szeretnék állásra jelentkezni PEPCO elosztó központjába, hogyan tehetem meg?

Az elosztó központ aktuálisan nyitott pozícióit megtalálhatod a weboldalunkon a karrier menüpont alatt tekintheted meg. A kiválasztott pozícióra a jelentkezési űrlap kitöltésével tudsz jelentkezni.  Amennyiben további kérdésed van a kiválasztási folyamattal kapcsolatban, kérjük, töltsd ki a kapcsolat oldalunkon található űrlapot, és jelöld meg, hogy karrier témában írsz nekünk.

5

Hol találhatok további információt a PEPCO állásaival kapcsolatban?

A PEPCO karrier információiról a weboldalunkon a karrier menüpontban olvashatsz. Amennyiben további kérdésed van a kiválasztási folyamattal kapcsolatban, kérjük, töltsd ki a kapcsolat oldalunkon található űrlapot, és jelöld meg, hogy karrier témában írsz nekünk.

6

Jelentkezésemre nem érkezett válasz, mit tehetek?

Pozíciótól függően a kiválasztási folyamat 6-8 hetet is igénybe vehet. Amennyiben ezt követően sem veszik fel veled a kapcsolatot a kollégáink a kapcsolati űrlap segítségével fel tudod venni kollégáinkkal a kapcsolatot. 

Ha nem találtál választ a kérdésedre, keresd fel Ügyfélszolgálati Irodánkat hétfőtől péntekig 09:00-17:00 óra között +36 (1) 701-0424 telefonszámon vagy az ugyfelszolgalat@pepco.hu e-mail címen!

Tekintsd meg


Vásárlói
tájékoztató

ÜZLETKERESŐ


Vaša predajňa