Fontosnak tartjuk vásárlóink igényeit
Ezért panasztételi folyamatunk egyszerű és gyors. Amennyiben Pepco üzletben vásárolsz, minden esetben 2 év áll rendelkezésedre panasz benyújtására ha ez alatt az idő alatt a vásárolt termék minőségével kapcsolatosan bármely hiányosságot észlelsz.
Panasztételi folyamat a Pepco-nál
Mindössze annyit kell tenned, hogy ellátogatsz bármely Pepco üzletbe és kitöltöd a panasztételi űrlapot, amelyet a pénztárnál tudsz elkérni. Kérjük ne feledd magaddal vinni a hibás terméket a vásárlás igazolásával együtt (bizonylat), amely megerősíti, hogy a terméket a mi üzletünkben vásárolták.
A panaszt a törvényileg előírt 14 munkanapon belül feldolgozzuk; kérésed szerint telefonon, postán vagy emailen tájékoztatunk.
01
Hozd el a terméket és a vásárlási bizonylatot!
02
Töltsd ki a panasztételi nyomtatványt
03
Várd meg a panasszal kapcsolatos döntést!
04
Pénzvisszafizetés a bejelentett termékek kapcsán
GYIK
Pénzvisszafizetési garancia mindegyik üzletünkben elérhető. 30 nap áll rendelkezésedre, hogy bármely magyarországi Pepco üzletbe az általad nem használt terméket visszavidd eredeti csomagolásában ép címkével és a vásárlást igazoló nyugtával. További információt a Pénzvisszafizetési garanciáról itt találsz.
Igen, a termékeket bármely Pepco üzletbe visszaviheted. Itt olvashatsz többet erről.
Sajnos erre nincs mód. A bizonylat szükséges a pénzvisszafizetési garancia érvényesítéséhez, mivel azon a visszavételhez szükséges információk szerepelnek. E nélkül nem tudjuk készletre venni az általad visszahozott terméket.
Sajnos erre nincs mód. A terméket érintetlenül, az eredeti csomagolásában és termék címkével, eladható állapotban tudjuk visszaváltani üzleteinkben.
Egyes termékeket higiénia okok miatt nem áll módunkban visszacserélni. A teljes listát ITT találod.
Amennyiben jogosult vagy a pénzvisszafizetési garanciára, úgy a terméket visszavesszük, és fizetéssel megegyezző formában visszatérítjük a termék vételárát. Készpénzes fizetés esetén a készpénzben a helyszínen megtérítik kollégák a termék vétálárát, míg bankkártyás fizetés esetén a vásárláskor használt kártyára kerül jóváírásra az ellenérték. Bankkártyás visszatérítés esetén, a termék visszavételét követő 30 napon belül jóvá kell íródjon a fizetéskor használt bankkártyához tartozó bankszámlaszámon.
A vásárlás dátumától számított 12 hónapon belül jogodban áll szavatossági igényedet benyújtani a bármely nem teljes értékű, rejtett hibás nem tartós fogyasztási cikk esetén. A tartós fogyasztási cikk és 10.000 ft feletti termékek esetén a szavatossági időszak két év, a vásárlástól számított 12 hónap után a vásárlónak bizonyítania kell, hogy a termék már a vásárláskor hibás volt. A jótállási idő lejártát követően a második év végig reklamációt tudsz benyújtani üzleteinkben.
Reklamációt bármely Pepco üzletben tudsz tenni. Hozd el a hibás terméket, mutasd be a vásárlást igazoló dokumentumot (bizonylat, számlakivonat), vagy hozz egy tanút, aki megerősíti a vásárlást, majd tölts ki egy panasztételi nyomtatványt! A panaszt a törvényileg előírt 14 napos határidőn belül feldolgozzuk. További információt ITT találsz.
Amennyiben a panaszt elutasították és a döntést nem fogadod el, jogodban áll fellebbezni. A folyamatra ugyanazok a szabályok vonatkoznak, mint az egyszerű panasztételre.
Amennyiben élni szeretnél a pénzvisszafizetési garanciával, úgy erre a vásárlást követő 30 napon belül van lehetőséged a teljes értékű termékek esetében, mely a használat nyomát nem viseli, továbbá az eredeti árcédula nem került eltávolításra. A pénzvisszagarancia érvényesítése érdekében vásárlást igazoló bizonylatot be kell mutatnod a kollégáknak, mivel a blokkon a visszavételhez elengedhetlen információkat tartalmaz. Abban az esetben, ha a vásárláskor nem ismert minőségi probléma merül fel a termék használatát közben, úgy szavatossági vagy jótálássi igényt tudsz benyújtani. A vásárlás dátumától számított fél éven belül jogodban áll szavatossági igényedet benyújtani a bármely nem teljes értékű, rejtett hibás nem tartós fogyasztási cikk esetén. A tartós fogyasztási cikk és 10.000 ft feletti termékek esetén a szavatossági idő egy év, mely alatt a vásárlás dátumától számított egy éven belül jogodban áll jótálási igényedet benyújtanai bármely nem teljes értékű termék esetén. A jótálási idő lejártát követően a második év végig reklamációt tudsz benyújtani üzleteinkben.
A panaszokat a nyomtatványon keresztül lehet benyújtani, amely elérhető weboldalunkon, az ügyfelszolgalat@pepco.hu címre küldött üzenettel, vagy közvetlenül tudsz benyújtani, továbbá bármely üzletünkben a formanyomtatvány kitöltésével.
Sajnos bankkártyás visszatérítés esetén kizárólag a vásárláskor használt bankkártyára áll módunkban visszatéríteni a különbözetet. Így, attól eltérő bankkártyára a visszatérítés nem lehetséges.
Kollekcióink
Sportruházati kollekció
Cardio Bunny
Ruházat a legkisebbek számára
Kukukid
Az Anya és Gyermek világa
Miért érdemes a Pepco-ban vásárolni?