Az én üzletem
LOADER
Menü
Termékek

Üzletek

Hol található a legközelebbi üzlet?

Próbáld ki üzletkeresőnket! Itt találsz egy térképet az összes PEPCO üzlettel.

Hol találom meg egy adott PEPCO üzlet telefonszámát?

Üzleteink telfonszáma nem elérhető honlapunkon. Amennyiben bármilyen kérdés merül fel, kérjük látogass el az adott üzletbe, vagy keresd Ügyfélszolgálatunkat: ugyfelszolgalat@pepco.hu vagy +36 (1) 701 0424 (hétfő-péntek 9:00-17:00).

Hol találom meg a PEPCO üzletek nyitvatartási rendjét?

Kérjük használd PEPCO üzletkeresőnket. Itt találsz egy térképet az összes magyarországi PEPCO üzletről, pontos címmel és a nyitvatartási idővel.

Van online áruház?

A kezdetektől arra koncentráltunk, hogy tökéletes elhelyezkedésű és berendezésű üzleteket hozzunk létre vásárlóinknak. Üzlethálozatunk elég széleskörű ahhoz, hogy a lehető legnlegkönnyebben biztosítson közvetlen hozzáférést mindazokhoz a termékekhez, amelyre szükséged lehet. Ezért termékeinket csak üzleteinkben tudod megvásárolni, nem rendelkezünk online áruházzal.

Miért nincsen PEPCO üzlet a városomban?

Folyamatosan azon dolgozunk, hogy fejlesszük üzletláncunkat. Törekszünk rá, hogy a lehető legtöbb helyen jelen legyünk, hogy így még közelebb lejessünk vásárlóinkhoz. Bízunk benne, hogy hamarosan ünnepélyesen megnyithatjuk a te lakóhelyed közelében is üzletünket.

Hol találok információt a külföldi PEPCO üzletekről?

A felül a menüsoron található egy legördülő lista, mely tartalmazza az összes országot, ahol üzleteink található. A weboldal angol nyelvű változatában is elérhető a PEPCO üzletkereső. A menüpontban meg tudod tekinteni, hogy hol található üzletünk az egyes országokban, ahol jelen vagyunk.

Pénzvisszatérítés, panasz, jótállás

Visszavihetek egy terméket, amely nem felel meg az elvárásaimnak?

Pénzvisszafizetési garancia mindegyik üzletünkben elérhető. 30 nap áll rendelkezésedre, hogy bármely magyarországi PEPCO üzletbe az általad nem használt terméket visszavidd eredeti csomagolásában ép címkével és a vásárlást igazoló nyugtával. További információt a Pénzvisszafizetési garanciáról itt találsz.

Visszavihetek egy terméket egy üzletbe akkor is, ha nem abban vásároltam?

Igen, a termékeket bármely PEPCO üzletbe visszaviheted. Itt olvashatsz többet erről.

Bizonylat nélkül visszavihetek egy terméket?

Sajnos erre nincs mód. A bizonylat szükséges a pénzvisszafizetési garancia érvényesítéséhez, mivel azon a visszavételhez szükséges információk szerepelnek. E nélkül nem tudjuk készletre venni az általad visszahozott terméket.

Árcédula nélkül visszavihetek egy terméket?

Sajnos erre nincs mód. A terméket érintetlenül, az eredeti csomagolásában és termék címkével, eladható állapotban tudjuk visszaváltani üzleteinkben.

Mely termékeket nem lehet visszavinni?

Egyes termékeket higiénia okok miatt nem áll módunkban visszacserélni. A teljes listát ITT találod.

Mennyi idő, míg a visszatérítést jóváírják a bankszámlán?

Amennyiben jogosult vagy a pénzvisszafizetési garanciára, úgy a terméket visszavesszük, és fizetéssel megegyezző formában visszatérítjük a termék vételárát. Készpénzes fizetés esetén a készpénzben a helyszínen megtérítik kollégák a termék vétálárát, míg bankkártyás fizetés esetén a vásárláskor használt kártyára kerül jóváírásra az ellenérték. Bankkártyás visszatérítés esetén, a termék visszavételét követő 30 napon belül jóvá kell íródjon a fizetéskor használt bankkártyához tartozó bankszámlaszámon.

Mennyi időre szól a PEPCO termékekre érvényes garancia?

A vásárlás dátumától számított fél éven belül jogodban áll szavatossági igényedet benyújtani a bármely nem teljes értékű, rejtett hibás nem tartós fogyasztási cikk esetén. A tartós fogyasztási cikk és 10.000 ft feletti termékek esetén a szavatossági idő egy év, mely alatt a vásárlás dátumától számított egy éven belül jogodban áll jótálási igényedet benyújtanai bármely nem teljes értékű termék esetén. A jótálási idő lejártát követően a második év végig reklamációt tudsz benyújtani üzleteinkben. További információt ITT találsz.

Hogyan élhetek panasszal a PEPCO-ban vásárolt termék kapcsán?

Reklamációt bármely PEPCO üzletben tudsz tenni. Hozd el a hibás terméket, mutasd be a vásárlást igazoló dokumentumot (bizonylat, számlakivonat), vagy hozz egy tanút, aki megerősíti a vásárlást, majd tölts ki egy panasztételi nyomtatványt! A panaszt a törvényileg előírt 14 napos határidőn belül feldolgozzuk. További információt ITT találsz.

A benyújtott panaszomat elutasították. Mit tehetek?

Amennyiben a panaszt elutasították és a döntést nem fogadod el, jogodban áll fellebbezni. A folyamatra ugyanazok a szabályok vonatkoznak, mint az egyszerű panasztételre.

Mi a különbség a pénzvisszatérítési garancia és a panasz között?

Amennyiben élni szeretnél a pénzvisszafizetési garanciával, úgy erre a vásárlást követő 30 napon belül van lehetőséged a teljes értékű termékek esetében, mely a használat nyomát nem viseli, továbbá az eredeti árcédula nem került eltávolításra. A pénzvisszagarancia érvényesítése érdekében vásárlást igazoló bizonylatot be kell mutatnod a kollégáknak, mivel a blokkon a visszavételhez elengedhetlen információkat tartalmaz. Abban az esetben, ha a vásárláskor nem ismert minőségi probléma merül fel a termék használatát közben, úgy szavatossági vagy jótálássi igényt tudsz benyújtani. A vásárlás dátumától számított fél éven belül jogodban áll szavatossági igényedet benyújtani a bármely nem teljes értékű, rejtett hibás nem tartós fogyasztási cikk esetén. A tartós fogyasztási cikk és 10.000 ft feletti termékek esetén a szavatossági idő egy év, mely alatt a vásárlás dátumától számított egy éven belül jogodban áll jótálási igényedet benyújtanai bármely nem teljes értékű termék esetén. A jótálási idő lejártát követően a második év végig reklamációt tudsz benyújtani üzleteinkben.

Hogyan nyújthatok panaszt?

A panaszokat a nyomtatványon keresztül lehet benyújtani, amely elérhető weboldalunkon, az ügyfelszolgalat@pepco.hu címre küldött üzenettel, az ügyfélszolgálat telefonos megkeresése által: +36 (1) 701 0424, vagy közvetlenül tudsz benyújtani, továbbá bármely üzletünkben a formanyomtatvány kitöltésével.

Másik bankkártyára is visszakaphatom a visszatérítés összegét?

Sajnos bankkártyás visszatérítés esetén kizárólag a vásárláskor használt bankkártyára áll módunkban visszatéríteni a különbözetet. Így, attól eltérő bankkártyára a visszatérítés nem lehetséges.

Termékek

Hogyan tudom ellenőrizni egy termék elérhetőségét egy adott üzletben?

Árukészletünk folyamatosan változik, így a naprakész információkért kérjük közvetlenül az üzletben érdeklődj vagy keresd fel Ügyfélszolgáltaunkat a +36 (1) 701 0424 telefonszámon (hétfőtől péntekig 9.00-17.00 óra között) vagy az ugyfelszolgalat@pepco.hu e-mail címen.

Félre tudok tetetni egy terméket egy PEPCO üzletben?

Kollégáink kérésre az adott nap végig tudják részedre félretenni a terméket, ha ezt írásban vagy telefonon jelzed részükre.

Az akciós újságban szereplő termékek elérhetők mindegyik üzletben?

Az akciós újságban szereplő termékek bármely üzletünkben elérhető a promóció ideje alatt a készlet erejéig. Ez alól kivételt képezek azon termékeink, melyet csak kiemelt üzleteinkben értékesítünk. Ezen termékek az akciós őjságban csillaggal kerülnek megjelölésre.

Minden üzletben elérhetők a weboldalon bemutaott termékek?

Az akciós újság részét nem képező termékek, melyeket a honlapunkon bemutatunk nem minden üzletünkben elérhető. A weboldalon bemutatott termékek csak illusztrációk, melyek a valóságtól kis mértékben eltérhetnek a valóságtól. A termék elérhetőségéről és pontos készletről kérjük érdeklődj üzletünkben.

Milyen gyakoriak az áruszállítások?

Üzleteinkbe hetente 3-4 alkalommal szállítunk árut. Az szállítások napjai üzletenként változhat.

Hogyan tájékozódhatok az aktuális PEPCO ajánlat termékeiről?

Termékeinkről akciós újságunkból és online felületeinken, hivatalos Facebook profilunkon, az Instagramon oldalunkon vagy hírlevelünkből tájékozódhatsz. Ha még több inspirációra vágysz, látogass el különleges oldalunkra: inspiracio.pepco.hu!

Hol tájékozódhatok a leértékelésekről?

Az aktuális leértékelésekről akciós újságunkból és online felületeinken, hivatalos Facebook profilunkon, az Instagramon oldalunkon vagy hírlevelünkből tájékozódhatsz.

Szolgáltatások és fizetés

Vásárolhatok PEPCO ajándékkártyát?

Sajnáljuk, üzleteinkben ajándékkártya nem elérhető.

Fizethetek utalvánnyal a PEPCO-ban?

Üzleteinkben az Edenred utalványokat fogadunk el.

Van a PEPCO-ban TAX FREE szolgáltatás?

Igen, erről további információt ITT találsz.

Kérhetek ÁFÁ-s számlát a PEPCO-ban?

Bármely PEPCO üzletben kérhetsz áfás számlát. A számlákat a hatályos törvények alapján állítjuk ki.

Kaphatok másolatot az ÁFÁ-s számláról?

Igen, látogass el az üzletbe, ahol a terméket vásároltad, vagy lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal: ügyfelszolgalat@pepco.hu, +36 (1) 701 0424 (hétfő-péntek 9:00-15:00).

Kaphatok másolatot vásárlást igazoló blokkról?

Nem, a blokkot csak egyszer, a vásárláskor nyomtatjuk ki, ezeket nem lehet másolni, vagy újra kiállítani.

Hozhatok használt elemeket az üzletbe?

Igen, az üzletben van használt elemgyűjtő.

Együttműködés

Hová küldhetek ajánlatokat vagy kérdéseket bérbeadással kapcsolatban?

Keress fel minket a weboldalunkon található űrlap használatával. Jelöld be a „Ingatlanbérlés” opciót.

Miként küldhetek együttműködési ajánlatot?

Keress fel minket a weboldalunkon található űrlap használatával. Jelöld be a „Ügyfélszolgálat” opciót. Az üzeneted a megfelelő részleghez továbbítjuk.

Hogyan jelentkezhetek állásra?

Üzleteink aktuális állásajánlatai megtekinthetők weboldalunkon a Karrier menüpontban. Jelentkezésedet a weboldalunkon keresztül vagy közvetlenül abban az üzletben nyújthatod be, ahol dolgozni szeretnél. Ha bármilyen további kérdésed van a kiválasztási eljárással kapcsolatban, kérjük, használd a weboldalunkon elérhető kapcsolati űrlapot. Jelöld be a „Toborzás” opciót.

Hogyan jelentkezhetek állásra a PEPCO központi irodába?

Irodánk aktuális állásajánlatai megtekinthetők weboldalunkon a Karrier menüpontban. Jelentkezésedet a weboldalunkon keresztül nyújthatod be. Ha bármilyen további kérdésed van a felvételi eljárással kapcsolatban, kérjük, használd a weboldalunkon elérhető kapcsolati űrlapot. Jelöld be a „Toborzás” címsort.

Hogyan jelentkezhetek állásra a PEPCO elosztó központba?

Elosztó központunk aktuális állásajánlatai megtekinthetők weboldalunkon a Karrier menüpontban. Jelentkezésedet a weboldalunkon keresztül vagy közvetlenül az elosztó központba nyújthatod be. Ha bármilyen további kérdésed van a kiválasztási eljárással kapcsolatban, kérjük, használd a weboldalunkon elérhető kapcsolati űrlapot. Jelöld be a „Toborzás” opciót.

Hol találok több információt a PEPCO állásokról?

Tekintsd meg weboldalunk Karrier menüpontját. Itt megtalálsz minden fontos információt a vállalatunk különböző területein és részlegein végzett munkáról. Ha bármilyen konkrét kérdésed van, töltsd ki a weboldalunkon elérhető Kapcsolat űrlapot. Jelöld be a „Toborzás” opciót.

Van lehetőség a PEPCO-ban gyakornoki munkát és szakmai gyakorlatot végezni?

Tekintsd meg weboldalunk Karrier menüpontját. Itt találsz információt a PEPCO-nál végezhető gyakornoki munka és szakmai gyakorlat kapcsán, illetve állásajánlatokat ezekre a pozíciókra. Ha bármilyen konkrét kérdésed van, töltsd ki a weboldalunkon elérhető kapcsolat űrlapot. Jelöld be a „Toborzás” opciót.

Nem kaptam választ a jelentkezésemre. Mit tehetek?

Ha bármilyen konkrét kérdésed van a kiválasztási folyamattal kapcsolatban, kérjük, használd a weboldalunkon elérhető kapcsolat űrlapot. Jelöld be a „Toborzás” opciót.

Ügyfélszolgálat

Kérdésed van? Írj nekünk, vagy hívj bennünket!
Ügyfélszolgálatunk munkatársai örömmel állnak rendelkezésedre.

Neked ajánljuk még