AMIT KÍNÁLUNK:
- versenyképes jövedelem
- remote munkavégzés betanulási időszak után
- változatos, kihívást jelentő munkakör
- folyamatos tanulási lehetőség és szakmai tréningek
- dinamikusan fejlődő nemzetközi vállalati környezet
FŐBB FELADATOK:
- felhasználók támogatása angol és magyar nyelven
- rendszergazdai feladatismeret (Windows munkaállomások- hálózat ismeret / jogosultság beállítása, jogosultságok kezelése)
- szoftveres és hardveres hibabejelentések kezelése, megoldása, adminisztrálása, eszkalálása a ticketing rendszer használatával
- logisztikai telephelyek IT működésének biztosítása (hardver, szoftver)
- irodai és raktári informatikai eszközkészletek menedzselése
- együttműködés és rendszeres kapcsolattartás az informatikai és egyéb társosztályokkal
A PÁLYÁZÓKKAL SZEMBEN TÁMASZTOTT ELVÁRÁSOK:
- legalább 1-3 év releváns szakmai tapasztalat
- szakirányú végzettség
- aktív angol nyelvtudás
- önálló, pontos munkavégzés
- analitikus képesség, logikus gondolkodás, tanulási vágy
- termelő vagy logisztikai cégnél szerzett tapasztalat előny
- ITIL és Microsoft O365 magabiztos ismeret
- raktári WMS rendszerek és logisztikai folyamatok ismerete előny
- MSSQL, Windows Server, AD adminisztrálásában, hibajegykezelő rendszer kezelésben szerzett tapasztalat előny
- két műszakos munkarend, ill. készenlét vállalása