Az én üzletem
LOADER
Menü
Termékek
Július 8-án megnyitjuk a 200. üzletünket Magyarországon, Szentesen, ezért hoztunk nektek 200 érdekes tényt a PEPCO világáról! Köztük olyan izgalmas és érdekes információkkal, amit eddig biztos, hogy nem tudtatok még rólunk és a termékeinkről! Gyertek és játsszatok velünk!

A játék egyszerű: felteszünk 3 kérdést egy online videó formájában és kommentben várjuk a helyes válaszokat! Ha legalább két kérdésre jól válaszolsz, már gondolkozhatsz is, hogy mire használod fel a 2000 Ft-os PEPCO vásárlási utalványt. Ha pedig eljössz a 200. üzlet megnyitójára, Szentesre, élőben is megválaszolhatod a kérdéseket háziasszonyunknak, Horváth Grétának!

A márka útja hosszas és kalandos, de a ma ismert PEPCO Lengyelországból származik, azonban hasonló néven megtalálhatod testvérmárkáinkat Afrika és Európa-szerte. A logónk a kezdetek óta sokat változott, de a színek megmaradtak az eredeti formájukban. A ma használt logó már 3 változtatáson is átesett, de a főbb színei a piros, sárga, kék és fehér. A PEPCO 2013-ban lépte át Lengyelország határát és azt követően 13 további országot hódított meg. Ma már 14 országban vagyunk jelen Európa szerte.

Fontos számunkra, hogy közel legyünk vásárlóinkhoz, így minden évben átlagosan harminc új helyszínen nyitunk üzletet. Ha csak a legutóbbi évtizedet tekintjük, dolgozóink száma a tízszeresére nőtt. Az intenzív expanziónak köszönhetően üzleteink megközelítőleg már 2350 helyen érhetők el. Magyarországon az elmúlt 6 évben számtalan helyszínen nyitottuk meg üzleteinket, így július 8-tól már 200 helyszínen várjuk a vásárlóinkat. A PEPCO magyarországi logisztikai központja Gyálon található.

Az egyik legfontosabb küldetésünk, hogy biztosítsuk vásárlóink számára, hogy minden nap, a lehető legalacsonyabb áron juthassanak hozzá azokhoz a termékekhez, amelyre a mindennapok során szükségük lehet az élet számos területén. A kedvező árak miatt lelkiismeret-furdalás nélkül vásárolhatnak nálunk, továbbá a barátságos kiszolgálás a leggyakrabban említett ok amiért kedvelnek minket a vásárlóink.

Természetesen arra is törekszünk, hogy a lehető legszélesebb termékskálát biztosítsuk és ezt vásárlóink is értékelik. Talán ezt a szlogenünkkel is fejezzük ki leginkább: „Többet, kevesebbért… mindennap!” A PEPCO célközönsége a 18-50 közötti nők és anyukák. De minden korosztály 0-99 éves korig megtalálja számára a megfelelő terméket nemtől függetlenül. Vásárlóink közel fele nevel kiskorú gyermeket és szeretnek havonta többször visszatérni üzleteinkbe.

Vásárlóink 2/3-a már törzsvásárlóvá vált, és egy átlagos hónapban több mint kétszer is ellátogatnak üzleteinkbe. Ha összeadjuk az összes ország vásárlóit, akkor havonta több mint 20 millió tranzakciót bonyolítunk le Európa-szerte. Szeretnénk Európa legnagyobb ruházati és lakberendezési diszkontláncává válni.

Hamarosan már Ausztriában is elérhetőek leszünk.

A PEPCO a következő közösségi média felületeken található meg: Facebook (@pepcohu – 347.238 követő), Instagram (@pepco_hu – 143.000 követő), YouTube.
Online áruházat nem üzemeltetünk
, mivel fontos számunkra, hogy minél közelebb lehessünk vásárlóinkhoz, így egyre több üzletet nyitunk országszerte.

A PEPCO mobil applikációja 2020 óta érhető el és hírleveleket is küldünk.

A PEPCO a következő influencerekkel dolgozik együtt: Horváth Gréta, Zergi Bori, Csákány Mónika, Wéner-Kovács Fanni, Urbán-Váradi Alexandra és Yu Sisi, valamint Som-Balogh Edina, a Barátok Közt egykori szereplője. Így a PEPCO-nak 6 magyar márkanagykövete van.

Tudtad? Horváth Gréta kedvenc hobbija a lakberendezés.

Akkora népszerűségnek örvendünk, hogy nem csak egy, de több nem hivatalos rajongói oldal is működik a Facebookon, ahol a vásárlóink inspirálhatják egymást, valamint megoszthatják egymással, a márkával kapcsolatos észrevételeiket. A legnagyobb ilyen csoport a PEPCO-FAN, melynek 184 400 tagja van. Továbbá a Trendmánia és a Trendközelben című TV műsorokban találkozhattál már a PEPCO-val. 2021-ben fontos mérföldkőhöz érkeztünk: Superbrands díjat nyertünk.

Több mint 19 millióan vásárolnak PEPCO üzletekben havonta, és több mint 20 ezer munkavállaló dolgozik a PEPCO-ban Európában. Ezen túl több mint 200 ezer raktárfelülettel rendelkezünk Európában. Amerikán kívül minden kontinensen megtalálhatók a PEPCO Group márkái. A PEPCO testvérmárkája a Dealz.

A PEPCO 2015-ben, 6 éve nyitotta meg első üzletét Magyarországon és 2020-ban ünnepelte 5. születésnapját. A magyarországi központ Budapesten, a XIII. kerületben található. Tudtad, hogy ahhoz, hogy fenntartsuk a magas sztenderdjeinket és mindig a legjobb kiszolgálásban részesüljenek vásárlóink, 11 területre osztjuk az országot, melyeket 11 területi vezető árgus szemei figyelnek?

A magyarországi elosztóközpontba a koperi kikötőből érkeznek a termékek, míg a Sosnowiec-i és a Rawa Mazoivecka-i elosztóközpontokhoz pedig Gdansk-ba érkeznek be a konténerhajók. A PEPCO olyan sok helyen megtalálható, hogy északon az Balti-tenger, délen a Földközi-tenger és az Adriai-tenger, keleten pedig a Fekete-tenger mossa a partjait

Kecskeméten a Petőfi utcában található üzletünk csupán 500 m távolságra van a kecskeméti Malomban található üzlettől, így ez a két PEPCO van a legközelebb egymáshoz. A legkisebb város, ahol PEPCO van, mindössze 698*(KSH adat: 2020.január 01.) lelket számol: 2017.06.08. óta Szántódon is várja a PEPCO vásárlókat. A Szenteshez legközelebb található üzletünk Hódmezővásárhelyen van.

9 hónap alatt érkezik meg egy termék a PEPCO üzletbe (a tervezéstől a szállításig) és átlagosan napi 3-4-szer kap áruszállítmányt egy PEPCO üzlet. Ha pedig a termékekről szeretnének érdeklődni a vásárlók, az ügyfélszolgálat telefonszáma a következő: +3617010424. Az üzletekben több, mint 1700 szorgos, segítőkész kolléga várja vásárlóinkat. Magyarországi raktárunkban, valamint a budapesti és gyáli központjainkban közel 800 fő támogatja az üzletek működését.

Hol találsz meg minket?

Igyekszünk közelebb kerülni vásárlóinkhoz minden nap, így megtalálhatóak vagyunk nagyobb bevásárlóközpontokban, retail parkokban, de akár az utcán sétálva is felfedezheted a PEPCO üzleteket. Hogy minél jobb vásárlói élményt biztosítsunk, 3 évvel ezelőtt lecseréltünk a korábban használt kék-fehér ártáblákat és kommunikációs anyagokat.

Üzleteink nyitvatartását számos helyen tudod ellenőrizni. Megtalálhatod a honlapunkon, megkérdezheted az ügyfélszolgálatunktól de az üzlet kirakatára is kifüggesztjük. Ezenfelül honlapunkon az üzletkeresőben rá tudsz keresni a hozzád legközelebb eső üzletre és annak nyitvatartására.

A PEPCO üzleteken átlagosan 350-400 nm alapterületűek és átlagosan 7-8 fő dolgozik egy PEPCO üzletben. Tudtátok, hogy az üzletek előkészítése számtalan fázison esik át, mielőtt a vásárlók birtokba vehetik azokat? Átlagosan 12 héttel a nyitás előtt kezdjük meg az üzletek kivitelezését.

Odafigyelünk az emberekre és a környezetre

A PEPCO az elmúlt több mint 20 év alatt hatalmas fejlődésen ment keresztül, így mára jelentős szerepet játszik az európai kiskereskedelemben. Tisztában vagyunk azzal, hogy ez a társadalomra és a környezetre is nagy hatást gyakorol. A jelen és a jövő generáció érdekében szeretnénk megóvni bolygónkat, és az emberek, családok, helyi közösségek számára jobb életkörülményeket biztosítani.

Igyekszünk olyan megoldásokat alkalmazni működésünkhöz, amikkel csökkenthetjük a környezetre gyakorolt hatást, így elemgyűjtőket helyezünk ki az üzleteinkben, lebomló bevásárlótáskákat forgalmazunk, LED lámpákat használunk a hagyományos izzók helyett; továbbá csökkentjük a szállítások útvonalát, ezzel csökkentve a környezetszennyezést.

A PEPCO-nál úgynevezett intermodális szállítást alkalmazunk, aminek a lényege a vasúti vonalak és a vízi utak nagyobb mértékű kihasználása. Ez az egyik leghatékonyabb módszer az üvegházhatásért felelős gázok kibocsátásának csökkentésére. 2020-ban elkezdtük egy új csomagolási stratégia bevezetését, aminek a célja, hogy csökkentsük a csomagoló anyagok mennyiségét és növeljük az újrahasznosítható és újrahasznosított csomagolásokat.

A PEPCO üzleteinkben csak EcoLoop bevásárlótáskákat forgalmazunk, amelyek újrahasznosított műanyaghulladékból készülnek és legalább 85%-ban újrahasznosított anyagokat tartalmaznak. A szatyrok “Blue Angel” környezetbarát tanúsítvánnyal rendelkeznek. Ez azt jelenti, hogy hozzájárulunk a CO2-kibocsátás 40%-os csökkentéséhez a fosszilis tüzelőanyagok felhasználásával készült reklámtáskákkal szemben. A bevásárlótáskák értékesítéséből származó összes nyereséget karitatív tevékenységekre fordítjuk.

Tudtad, hogy termékeink egy része a legmagasabb tanúsítványoknak is megfelel? Ezért a ruházati termékeinken megtalálod az öko-tex és biopamut jelöléseket. Továbbá az általunk forgalmazott termékek között találhatsz újrahasznosított műanyagból készített termékeket.  A könnyebb kiigazodás végett ezeket is Recycled Claim Standard 100 és Organic Blended Claim Standard megjelöléssel látjuk el. 2020-ban összesen 330 850 kg elemet hoztak vissza a vásárlók, ami szám szerint 9 848 948 darabot jelent.

A PEPCO szívén viseli a hátrányos helyzetű gyermekek felzárkóztatását, így kisebb és nagyobb jótékonysági szervezeteket támogat országszerte. Fókuszunkban olyan szervezetek vannak, akik a gyermekek fejlődését támogatják, pl. Ökumenikus Segélyszervezet, SOS Gyermekfalvak. 2020-ban jótékonysági macikkal is támogattuk a rászoruló gyermekeket. PEPCOLandia-nak nevezik a PEPCO által Lengyelországban a rászorulók részére szervezett táborokat.

Nem csak szabadidős tevékenységeket támogat a PEPCO, hanem fontos számunkra az is, hogy a gyerekek biztonságos és számukra inspiráló környezetben töltsék el az időt. Ezért támogatjuk a jótékonysági szervezetek, óvodák, iskolák felújítását is a MakeOver projekten keresztül. Ezenfelül három városban támogatjuk a Tanodák működését: Pécsen, Szegeden és Budapesten.

A PEPCO sikerének kulcsát az emberek jelentik. Folyamatosan törekszünk a lehető legjobb munkakörülmények megteremtésére a PEPCO munkavállalói számára és mindezt partnereinktől is megköveteljük. Fokozott figyelmet fordítunk munkáltatóként magas etikai normák betartására. Az ellátási lánccal kapcsolatos magatartási kódexünk meghatározza a vállalat követelményeit a beszállítókkal szemben.

Beszállítóinknak tiszteletben kell tartaniuk a magas munkaügyi normákat és az emberi jogokat is. A nullatolerancia elvét valljuk olyan kérdésekben, mint a nem biztonságos munkakörülmények, kényszermunka, korrupció, a tiszteségtelen bérek vagy a gyermekmunka. Ezek mind vásárlóinknak mind pedig nekünk kiemelten fontosak.

Mi mindent taláhatsz a PEPCO-ban?

A PEPCO ruházati termékeket és kiegészítőket, lakberendezési termékeket, játékokat, papír-írószert, babaápolási termékeket forgalmaz. A termékek szavatossági ideje 2 év. A termékek minőségére vonatkozóan 10 féle tanúsítvány létezik a PEPCO-ban.

A család legkisebb tagjainak bőre speciális ápolást igényel, így az ő pihe-puha érzékeny bőrük védelme érdekében bevezettük a Linomag és OnlyBio babaápolási termékeket. Kaphatók továbbá egyéb babaápolási termékek is, mint például popsi törlő.

A gyerekek folyamatosan nőnek – ezt a szülők tudják a legjobban. Ezért 3 ruházati kategóriában kínálunk gyerekruhákat. Mindegyik korosztály számára külön-külön kollekcióval készülünk, így a mindenki megtalálhatja a neki tetsző darabokat. Ezenfelül számtalan minta is várja őket.

Kis dinók, balerinák, bájos szörnyecskék, unikornisok mellett nagy népszerűségnek örvendő kedvenc mesehőseik is megtalálhatók termékeinken, így Mickey és Minnie Egér, Scooby-Doo, Minyonok, LOL és a Bolondos Dallamok szereplői is várják a gyerekeket.

Nem csak a gyerekeket várják a mesehősök, de a szívükben örök fiatal felnőttek is megtalálják kedvenc sorozathőseiket vagy ikonikus személyeiket termékeinken. Joey, Monika, Chandler, Ross, Phoebe, Rachel a Jóbarátok sorozatból és Frida Kahlo is visszaköszön a PEPCO ruhakínálatában.

A gyerekeket a színek és formák inspirálják, de figyelembe vesszük szüleik igényeit is. Így minden korosztály megtalálja a szívéhez közel álló színeket, legyenek azok a visszafogott föld árnyalatok, mint a barnák és sárgásabb árnyalatok, a pasztellszínek, mint a halvány lila, rózsaszín vagy kékek és zöldek, de akár a vibrálóbb sárgák, rózsaszínek is megjelennek a gyermekruháinkon.

A PEPCO weboldalán kb. 1000 különböző termék található. Rózsaszínnel jelöljük az árakat a weboldalon. A PEPCO vásárlói leginkább az Y és a Z generációhoz tartoznak. Vásárlóink mindig szívesen látogatják az üzleteinket, azonban azok minden évben a decemberi időszakban bonyolítanak extra nagy forgalmat. Az előző évi karácsony abszolút sztárjai a karácsonyi dekoráció és gyermekjátékok voltak. Vásárlóink kifejezetten szerették a karácsonyi manókat és a dekorációs termékeket.

7-féle terméktípus található meg a PEPCO lakberendezési termékek között (párnahuzat, takaró, LED égősor, gyertya stb.). A legnépszerűbb termékek ezekben a kategóriákban pedig a függönyök, a gyertyák és a vázák.

Kollekcióinkat rendszeresen frissítjük, a skandi, a glamour, a romantic/vintage és az etno kollekciókban szinte minden igényt ki tudunk elégíteni.

A PEPCO prémium serpenyőkollekciója a Peter Cook névre hallgat. A kollekcióban kapható edények típusai: Márvány, Tapadásmentes, Rozsdamentes acél és Prémium. A Peter Cook Tapadásmentes serpenyőkre 2 év, a Prémiumra és márványra 3 év, a Rozsdamentes acél 304 kollekcióra pedig 5 év garanciát vállalunk.

A PEPCO-ban megtalálható termékek és kollekciók: Animal Planet kollekció, Biopamut kollekció, Disney kollekciók (Mickey egér, Minnie egér, Scooby Doo, Donald Kacsa) Space Jam termékek, Trópusi kollekció.

Az ikonikus NBA bajnok, LeBron James egy izgalmas kalandra indul a Looney Tunes csapatával a filmben. Egészen pontosan Tapsi Hapsival, Lola nyuszival, Dodó Kacsával és a többiekkel várják a gyerekeket a PEPCO üzletekben.

Minden szezonra készülünk termékekkel, így a nyáron nem hiányozhat a medence, úszógumi, fürdőruha, strandtörölköző sem. Amennyiben megszomjaznál a strandon akkor a PEPCO hűtőtáskái segítenek hidegen tartani az üdítőket. Ha pedig nem csak legközelebbi strandot céloznád meg, a PEPCO kicsi, közepes és nagyméretű bőröndjeiben minden nyaralási kelléket el tudsz rejteni.

A legnépszerűbb termékkategóriák: gyermek-és női ruházat, lakberendezési termékek, a legnépszerűbb nyári termékeink: felfújható medence, matrac, strandtörölköző és takaró, vízi játékok. A 2020-as karácsonyi időszakban nagy népszerűségnek örvendtek az interaktív játékok, a puzzle, a plüss állatok és taroltak a vásárlók között az autós és szerelős játékok is. Egyik legnépszerűbb húsvéti termékünk a Nyuszicsibe volt és a gyerekek kedvenc nyári játéka a Buborékfújós fűnyíró.

Fontos számunkra a kényelmes viselet, így 2017-ben kibővítettük a farmer kínálatunkat és dedikált helyet hoztunk létre, hogy még könnyebben megtaláld kedvenceidet.

Kis szőrös kedvenceink is fontos részét képezik a családnak. Igaz, ők nem tudnak ellátogatni üzleteinkbe, azonban mi rájuk is gondolunk: pl. számtalan kutya- és cicajátékkal és a meleg ellen hűsítő matracokkal.

Az organikus pamutból készült ruházati termékek könnyűek és szellősek – biztosítják a bőr lélegzését, amelynek köszönhetően védelmet nyújtanak az irritáció ellen. Szintén fontos tény, hogy a termékek minősége hosszú időn keresztül változatlan marad. A kollekció részeként babaruha, férfi és női ruházat kapható. A kollekció jellemzői színei a következők: pasztellbarna, kék, zöld, krémszín, rózsaszín, szürke.

Az állatok világa mindig is lenyűgözte a gyerekeket. Az Animal Planet kollekció telis-tele van a gyerekek kedvenc állatfajaival – például oroszlánokkal és tigrisekkel, de az óceánok és tengerek hatalmas hőseiről sem feledkeztünk meg. A PEPCO-ban sportruházat is kapható, többek között a Cardio Bunny női sportmárka termékei.

A biopamut kollekció gyengéd a bőrhöz, nem irritál vagy allergizál. Imádni fogod a lágy, puha tapintását és a hosszú időn át tartó, strapabíró képességét. A biopamut előállítása kézzel, környezetbarát módon és a dolgozók szociális körülményeinek figyelembevételével történik. Az ültetvényeken természetes növényvédő szereket alkalmaznak. Ennek köszönhetően ilyen biztonságos ez a pamut anyag.

A PEPCO termékei számokban

A tavalyi évben is rengeteg termékünk nyerte el a tetszéseteket és vált közönségkedvenccé. Az alábbiakban a legnépszerűbb termékeinkhez kapcsolódóan láthatjátok, vásárlóink összesen hány darabot vettek egy adott termékből tavaly, hogy megajándékozzák velük magukat vagy szeretteiket.

  • 745 284 női zokni
    Minden 5. nő PEPCO zoknit hordhatna.
  • 1 245 729 pizsama
    Budapesten minden második lakos PEPCO pizsamában tudna aludni.
  • 465 346 pulóver
    Szeged, Miskolc és Pécs lakosságát melegen tudnánk tartani egy hűvösebb napon.
  • 57 013 vízipisztoly
    Minden 3. óvodáskorú kisfiú tudna a PEPCO-s vízipisztollyal vízicsatát vívni.
  • 537 729 tányér
    Ennyi tányérral egy Szeged nagyságú várost vendégül tudunk látni vacsorára.
  • 711 078 farmer
    Ennyi farmerből 2x fel tudnánk öltöztetni Pécs és Debrecen teljes lakosságát.
  • 203 559 puzzle játék
    Ez azt jelenti, hogy 3-ból 2 magyar óvodás tudna a puzzle játékainkkal játszani.
  • 537 729 napszemüveg
    Majd minden Horvátországba látogató magyar ember viselhetné napszemüvegjeinket.
  • 628 988 törölköző
    Eszerint minden hetedik magyar háztartásban találhatnánk egy darab PEPCO-s törölközőt.
  • 14 119 medence
    Ha egymás mellé raknánk az összes medencét vízzel feltöltve az  a tatai Öreg-tóhoz hasonló vízfelületet jelentene
  • Közel 20 millió elem
    A szám magában is meghökkentő, de az elemek összsúlya, ha összeadjuk, akkor 33 tonna, ami egy metrókucsi súlyát jelenti
  • 1 406 351 gyertya
    Ha egymás mellé tennénk az eladott gyertyákat, akkor az körbeérné a Tisza-tó kiskör kerékpárutat.
  • 242 966  függöny
    Ezzel a mennyiséggel több mint 60.000 család otthonát tudnánk feldíszíteni, ami több mint Grönland összlakossága.
  • 536 993 vállfa
    Ha egymás mellé rakjuk, akkor 144km hosszú. Ez azt jelenti, hogy ha Budapest és Szekszárd között kifeszítenénk egy kötelet, akkor mindenki fel tudná rá akasztani legalább egy ruhadarabját.
  • 228 966 buborékfújó
    Az összes 3-7 év közötti kislány tudott tudna szappanbuborékot fújni.
  • 937 931 bögre
    Ez annyit jelent, hogy összesen 2550 liter kávét tudtak meginni reggelente a magyar vásárlók ezekből a bögrékből.
  • 545 930 lufi
    Ha ezeket megtöltenénk héliummal, akkor ezzel a mennyiséggel akár 31 főt fel tudnánk emelni, de akár egy nagyobb gépjárművet is.
  • 73 101 esernyő
    Annyi esernyőt adtunk el, hogy egy esős napon egy Szolnok méretű városban senki sem ázna meg.
  • 205 489 darab váza
    Ez azt jelenti, hogy minden 8. hölgy PEPCO vázába tudta rakni 2020-ban a férjétől kapott virágcsokrot.

PEPCO történelem

Az újság, ami elképesztő ajánlatokat rejt

A PEPCO új ajánlatait a PEPCO újságban és a pepco.hu weboldalon tekinthetik meg a vásárlók. Az újság rendszerint 2 hetente, csütörtökön jelenik meg. Az újság 8 vagy 12 oldalas lehet, és minden vásárló elérheti a számára legkényelmesebb módon, ezért mind nyomtatott, mind pedig digitális verzióban is publikáljuk. Tudtad, hogy különböző applikációkon keresztül is meg tudod tekinteni az aktuális ajánlatunkat?

Minden kiemelt ünnepre készülünk, hogy vásárlóink igényeit kielégítsük, ezért nagy figyelmet fordítunk a karácsonyi időszakra, ezen felül a gyerekek iskolakezdéséhez, húsvétra, gyereknapra és anyák napjára, továbbá mindenszentekre is különleges ajánlattal készülünk.

Mindenünk a vásárló

A PEPCO pénzvisszafizetési garanciának köszönhetően, ha bármely okból elégedetlen vagy a vásárolt termékkel, 30 napon belül visszahozhatod azt az üzletbe és visszakapod a bizonylaton szereplő teljes árat.

A 30 napos pénzvisszafizetési garanciát a következő feltételekkel érvényesítheted: blokk megléte, címke megléte, ép csomagolás, 30 napon belül történt a vásárlás, a termék nem viseli használat nyomát.

Fontos, hogy vásárlóink minél kényelmesebben vásároljanak, így az adott napon zárásig van lehetőségünk a terméket félretenni, ha egy kis gondolkodási időre lenne szükségük. Törekszünk az üzleteinket úgy kialakítani, hogy még a babakocsival érkező vásárlók is elférjenek és mindenki számára – nagyobb érdeklődés esetén is – kényelmes legyen a vásárlás.

A következő kérdésekkel kapcsolatban kereshetik a vásárlók az ügyfélszolgálatot: termékelérhetőség, vásárlói panaszok, információk az üzletekkel kapcsolatban… stb.

Fő a biztonság, ezért kiemelten figyelünk a higiéniára. Naponta többször takarítjuk az üzletet annak érdekében, hogy vásárlóink minden esetben a maximális higiéniát élvezhessék.


Neked ajánljuk még